Modernizované BMW řady 7
Německá automobilka BMW přichází s lehčí modernizací řady 7, a to uprostřed životního cyklu velkého BMW. Design zůstává podobný, změny jsou jen decentní například u obou nárazníků. Ty mají působit sportovněji. V ledvinkách je nyní po devíti lamelách místo dvanácti a v zadním nárazníku je nově chromovaný pás. Ovšem jako největší novinka je exteriér modelu. Přestaví se nové světlomety, tvořené LED.
Mnohem více změn než na karoserii řady 7 se odehrálo v jejím interiéru. Jsou zde nově navržená kožená sedadla, která mají poskytovat lepší boční vedení a vyšší komfort při dlouhých cestách. K novinkám v interiéru řady 7 patří i displej s úhlopříčkou 10,25 palce a 3D grafikou, který funguje podobně jako u řady 5 a nahrazuje klasické analogové přístroje. I u řady 7 se na něm zobrazuje čtveřice kruhových přístrojů, jejichž barva a grafika se mění podle zvoleného jízdního režimu.
Součástí nabídky výbavy na přání je paket pro zadní sedadla, který obsahuje dvojici plochých monitorů s úhlopříčkou 9,2 palce umístěných v opěradlech předních sedadel. Rovněž na přání je k dispozici sound systém značky Bang & Olufsen s šestnácti reproduktory a výkonem 1200 W. Stávající nabídku pohonných jednotek rozšiřuje provedení 750d xDrive, které má pod kapotou trojicí turbodmychadel přeplňovaný vznětový šestiválec o objemu 3,0 litru stejně jako modely M550d xDrive, X5 M50d a X6 M50d.
Dovoz a přihlášení vozidla: Aby bylo možné jezdit s dovezeným vozem, je nutné nové či ojeté vozidlo přihlásit do evidence. Musíte mít mimo jiné sjednané povinné ručení a na dopravním inspektorátu doložit originál zelenou kartu.
V BMW řady 7 nabízí tento motor rovněž výkon 280 kW (381 k) při 4000-4400 min-1a točivý moment 740 Nm dostupný při 2000-3000 min-1. Velká limuzína s tímto motorem akceleruje z 0 na 100 km/h za 4,9 s, má elektronicky omezenou maximální rychlost na 250 km/h a spotřebu paliva v kombinovaném cyklu 6,4 litru na 100 km. Kromě nového motoru je v technice řady 7 další novinkou použití osmistupňové automatické převodovky pro všechny motorizace od základních řadových šestiválců až po vrcholný dvanáctiválec. U dalších vznětových motorizací řady 7 došlo k mírnému zvýšení výkonu a zároveň k snížení spotřeby paliva.
Vedle vrcholné vznětové verze 750d xDrive je druhou největší novinkou v případě pohonných jednotek provedení ActiveHybrid 7, u nějž zůstal stejný prakticky jen název. Původní osmiválec totiž nahrazuje přeplňovaný šestiválec z modelu 740i s výkonem 235 kW (320 k), s nímž spolupracuje elektromotor o výkonu 40 kW (55 k) a osmistupňová automatická převodovka.